Vyberte stránku

Analytika webových stránek a reklam

Měřte, jaké aktivity přeměňují návštěvníků na klienty.

Pomůžeme Vám přesně změřit, zda Vaše marketingové aktivity přinášejí zisk a konverze.  

Z

Nevyhazujte peníze ven oknem!

Ušetřené peníze raději investujte do dobře nastavené reklamní kampaně a kvalitní stránky.

Měření webové stránky

O vašich návštěvnících Google sbírá mnoho údajů nejen na vaší stránce, ale spojuje a nakupuje databáze z jiných zdrojů než nákupní chování, což dívají na Youtube, co vyhledávají. Tyto data můžete využít i Vy k analýze profilu návštěvníka a vylepšit tak svou stránku, nebo vytvořit lepší, cílenější a efektivnější reklamu.

Měření publika, kdo jsou Vaši návštěvníci?

Počet návštěvníků, nových, vracejících se, míra okamžitých odchodů (podívali jednu stránku a dost), geografické údaje – krajina, město návštěvníků, technologie – prohlížeč, rozlišení obrazovky, operační systém, pohlaví, věk, zájmy.

Akvizice, odkud přišli návštěvníci stránky?

Měřte, odkud Vaši návštěvníci přišli a kolik jich bylo ze kterého zdroje. Kolik návštěvníků přišlo přímo na stránku napsáním Vaší webové adresy do internetového prohlížeče, kolik přišli přes link z jiné stránky, kolik ze sociálních sítí a jejichž, kolik z reklamních kampaní.

Chování návštěvníků na stránce

Které stránky si dívají nejvíc, jaký je průměrný čas na stránce, průměrná míra okamžitých odchodů, na kterou „přistáli“ jako první, z níž nejvíce odcházejí. Přehled s názvem Tok chování umožňuje zobrazit trychtýř, jak se návštěvníci pohybují na Vašem webu.

Konverze, provedl návštěvník očekávanou akci?

V e-shopu je konverze nejčastěji nákup, vložení do košíku a podobně. Zajímavé je měřit například, zda je více konverzí z Google vyhledávání, reklamy nebo ze sociálních sítí. Na stránce bez e-shopu se definují zase cíle jako odeslán formulář, proklik na stránku s kontakty a podobně.  

Měření reklamy

Pokud si platíte online reklamu, a to kdekoliv, nejen v Google, například na Facebooku, Instagram, Youtube, Sklik, posíláte Newsletter, platíte influencerovi, máte vlastní stránky, které zobrazují bannery, při všech online reklamních kampaních víte měřit velmi přesně kolik návštěvníků z takové kampaně přišlo a kolik z nich nakoupilo v e-shopu nebo splnilo na stránce stanovený cíl.

Konverze reklamních kampaní

Přicházejí na vaši stránku ti správní návštěvníci? Konverzemi měříte, zda je vaše reklamní kampaň cílí na správné publikum. Správné publikum přináší více konverzí ve formě nákupů nebo objednávek.

Měření efektivity reklamy přes nákupní cenu

Propojením Google Analytics s Google Ads nebo Facebook pixel s Facebook Ads dokážete měřit efektivitu reklamní kampaně, měříte cenu za klik / kampaň a jak efektivní je kampaň podle ceny za proklik v porovnání s mírou konverze.

Měření efektivity publika

Analytika nemusí měřit jen kampaně, ale i jaké publikum zaznamenává nejlepší konverze. Jsou to muži nebo ženy, v jakém věku, z jakého města, s jakým vzděláním a podobně. Na základě těchto dat můžete později lépe zacílit kampaň v Google nebo Facebook Ads.

Vlastní měření

Podle typu Vašeho byznysu, odvětví, produktu nebo služby je někdy dobré vytvořit si vlastní měření na míru. Podle vlastních měření můžete například zjistit, že nejvíce návštěvníků nakupuje po 17:00, nebo o víkendu, že se vyplatí cílit těch, co už na Vaší stránce byly a podobně.

Jak Vám pomůžeme s analytikou stránek a reklam?

Při tvorbě webstránky je velmi důležité přesně definovat účel stránky. Zvolíme správný postup podle toho, jaký je účel stránky a jaké marketingové cíle sledujete.

Na stránku se podle účelu vloží a nastaví správné měřící kódy, které změří odkud přišel návštěvník a co na stránce dělá, jaké cíle splnil.

Pokud je účelem odeslat objednávkový nebo poptávkový formulář, navrhneme stránku tak, aby se váš návštěvník dozvěděl na stránce vše potřebné az jakéhokoli místa na stránce se uměl dostat k formuláři. Podle toho nastavíme v analytice i cíle, v reklamách definujeme podle ceny poskytované služby a marže ideální míru konverze a strop ceny za klik.

Pokud je cílem nákup v e-shopu, budeme měřit ideální publikum, ideální zdroj / reklamní kanál, ideálně kampaně z nichž plynou konverze. Cílem je vytvořit systém měření tak, aby klient věděl, kdy a za jakou reklamu a kde se mu reklama vyplatí a kdy ne.