Vyberte stránku

Google reklama

Inzerujte lidem, kteří právě vyhledávají Vaši službu nebo produkt. Buďte ve výsledcích vyhledávání výše než Vaše konkurence.

Chcete vědět, kolik lidí v Googlu hledá Vaše služby nebo produkty a kolik by Vás stálo je oslovit?

Co pro vás uděláme a proč si vybrat právě nás?

Nevyhazujte peníze na neefektivní reklamu! Správné cílení je nejen o tom komu reklamu zobrazovat, ale i komu ji nezobrazovat.

Marketingový cíl a umístění

Pomůžeme vybrat správný typ reklamy. Google má 6 hlavních typů zaměření reklam a možnosti umístit reklamy na webech Google search, na webech třetích stran nebo Youtube.

Cílení na správná klíčová slova

Pro Vaši službu nebo zboží vybereme správná klíčová slova, aby se reklama zobrazovala hlavně potenciálním zákazníkům, kteří na ta slova právě vyhledávají.

Měření výsledků

Nastavíme měřící kódy na vaší stránce tak, abychom věděli měřit efektivitu reklamní kampaně, zda návštěvník po prokliku z Google Ads konvertoval na vašeho klienta.

Optimalizace kampaní

Náš zaškolený manažer reklam pravidelně kontroluje výkon Vašich reklamních kampaní a navrhuje vylepšení.

N

Přizpůsobíme reklamu Vašim potřebám

Důkladně se seznámíme s vaším výrobkem nebo službou, zjistíme komu a jak se nejvíce prodává. Hned na začátku zjistíme, co si ceníte nejvíce jako konverzi např. prodej v e-shopu, vyplnění formuláře na stránce, získání kontaktu na potenciálního klienta, zvýšení povědomí vaší značky, …

N

Nepromarněte měsíce na školeních

Google Ads narostl, neustále mění své vizuální prostředí, způsoby dražby reklamy, způsoby cílení. Díky spolupráci s námi nemusíte sledovat vše, novinky Vám bude průběžně představovat nás zkušený manažer reklam, který absolvoval všechny školení a kurzy.

N

100% transparence, vy vlastníte váš účet

Naše agentura má na Google Ads agenturní účet, váš klientský účet se vloží pod naši správu, ale zůstává na 100% ve vašich rukou. Výhodou je, že platby za reklamu řešíte přímo s Googlem a pokud byste se rozhodli spolupracovat s jinou agenturou, zůstanou vám cenná data z předchozích období.

Co můžete dělat s Google reklamou?

N

Propagujte inzercí v Google Ads místní firmu.

Zvyšte počet návštěv obchodu. Propojte své marketingové úsilí online se svým kamenným obchodům. Cílíte lokálně ve vašem městě.

N

Generujte potenciálních zákazníků.

Usnadněte lidem projevení zájmu o vaši firmu, službu, produkt. Vyplní formulář a vy získáte kontakty na potenciálního zákazníka.

N

Budujte povědomí o značce.

Zobrazujte obrázkovou bannerovou nebo video reklamu na všech stránkách na internetu, které podporují Google AdSense a vydělávat si tak z reklamy. Platíte pouze za klik.

N

Oslovte tzv. podobné publika.

Rozšiřte své publikum zacílením na uživatele se zájmy souvisejícími s uživateli ve vašich remarketingových seznamech. Tito uživatelé nevyhledávají přímo vaše produkty nebo služby, ale jejich související zájmy je mohou vést k tomu, umožnily komunikovat s reklamami.

N

Zvyšte online prodeje.

Přiveďte pomocí reklam zaměřených na zvýšení online prodejů zájemců k tomu, aby si něco koupili. Pro majitele e-shopů jsou nové specializované Shopping Ads.

N

Znovu zacilte na stávající zákazníky.

Oslovte lidi, kteří už s vaší firmou provedli nějakou interakci. Nakoupili u Vás v e-shopu, byly u Vás na webu, Google to nazývá Remarketing. Vaše reklama se bude zobrazovat např. lidem, kteří již u Vás byly v košíku nebo na stránce kontaktů.

N

Propagujte svou aplikaci.

Máte vlastní aplikaci a záleží Vám na zvýšení počtu instalací? Digitální marketing na Google Ads může zvýšit počet instalací Vaší appky.

N

Cilte na konkrétní nákupní úmysly.

Zobrazujte reklamy lidem, kteří vyhledávali produkty a služby, jako jsou ty vaše. Tito uživatelé mohou chtít nakupovat nebo již v minulosti uskutečnily nákup a stále mohou mít dostatečný zájem na to, aby s reklamami interagovali.

Když online reklamu dělá MojaWebstranka.cz

Našim cílem při každé reklamní kampani je konverze návštěvníka na klienta. Reklama má klientovi měřitelně přinášet zisk.