Vyberte stránku
Ani nepřemýšlejte, že se pustíte do tvorby webstránky, dokud si nepřečtete toto!

1. Neztraťte Vaše SEO pozice v Googlu při předělávce stránky

Pokud neuděláte správné technické nastavení v pozadí při předělávce staré webstránky můžete přijít cenné roky budované pozice ve vyhledávání a půjdete znovu od nuly. Náprava této chyby Vás bude stát čas nebo peníze, nebo obojí.

2. Vaše stránka může být doslova neviditelná pro Google

A to vše chybou jednoho důležitého nastavení. Nevěřili byste, ale jsou stránky, které s touto chybou fungují roky a doslova přicházejí o byznys.

3. Oblíbené posuvné obrázky na hlavní stránce – vynechejte je!

Za to, že je všude vidíte ještě neznamená, že je to dobrá volba. 89% lidí uvidí pouze první slide. Informace umístěné na ostatních slidech jsou Vaše promarněná obchodní příležitost. O vaší perfektní akci nebo důležité informaci se téměř nikdo nedozví!

4. Supervýhodní hosting, který Vás za rok stojí méně než lepší ponožky

Pokud bude Vaše stránka pěkná a úspěšná, na super levném hostingu bude téměř jistě pomalá. Kvalitní obrázky a rostoucí návštěvnost vyžadují serverový výkon, který v té ceně pravděpodobně nedostanete. Pomalou stránky nemají rádi ani návštěvníci ani Google.

5. Posíláte lidi z webstránky na své profily na sociálních médiích?

Jste influencer? Pokud ne, jaký máte obchodní cíl za rozhodnutím poslat si lidi pryč z webstránky? Použijte Facebook a Instagram na to, aby Vám nosili lidi na web, tam máte více prostoru přesvědčit je, aby nakoupili nebo se Vám ozvali.

6. Webstránka není fotoarchiv

Máte hezké fotky produktů či realizací Vaší služby a chcete se pochlubit. To je dobře, ale zvažte množství fotek. Jednak proto, že Vaši zákazníci si podívají možná 5, možná 20, ale určitě ne 70 fotek. Za druhé, příliš mnoho fotek, znamená příliš mnoho megabajtů, které budou zpomalovat vaši stránku.

7. Váš telefón robí fotky v rozlíšení na billboard

Fotky, ktoré nahráte na web zmenšite a zoptiamlizujte. Naozaj nie je dôvod nahrávať tam 12 megabajtové fotky. Platí vyššie spomínané – veľké fotky spomaľujú Vašu stránku. Pomalé stránky nemajú radi návštevníci ani Google.

8. Rok 2020 a Vy máte ještě nezabezpečenou stránku?

Pokud Vaše stránka ještě nemá https před názvem, tzv. SSL certifikát, škodíte si. Stránka s upozorněním „Nezabezpečená“ může odradit Vašich zákazníků. Google má také raději https a netají se tím už několik let.

9. Vaše logo není vizitka

Nesnažte se tam vejít název firmy, popis činnosti a ještě nějaký grafický prvek. Neuvěříte, ale některé firmy potáhli v logu ještě i telefonní číslo. Většina lidí přijde na Váš web z mobilu, logo tam bude maličké. Více než slovo nebo dvě budou nečitelné.

10. Podívali jste se na vaši stránku v mobile?

Pokud je starší než 2-3 roky, je dost velká šance, že to bude čistá katastrofa. Pokud je udělaná starým systémem, uvidíte web určený pro počítačovou obrazovku zmenšen na něco kolem 7×12 cm. Nečitelné, nepoužitelné. Pokud návštěvník není zoufalý, odchází. Pokud již i máte stránky přizpůsobenou pro mobily, občas si ji tam zkontrolujte a definitivně po každé změně. Možná budete překvapeni kolik nedostatků najdete – něco příliš malé, něco příliš velké nebo posunuté.

11. 50/50 šance, že máte na webu nefunkční Google mapu

Pokud jste ji přidávali dříve, Google mezitím udělal změny, které třeba zapracovat. Pokud jejich neučiníte, Vaše mapka se bude zobrazovat s „parádanym“ oznámením o nefunkčnosti. Dojem na zákazníka, nic moc.

12. Ruku na srdce – kdy jste si naposledy prohlédli Vaši vlastní web?

Nesvítí Vám tam nejnovější aktualita z roku 2017? Vaši zákazníci to vědomě nebo podvědomě vnímají a ten dojem není dobrý. Pokud nemáte čas na neustálou aktualizaci, zjednodušte stránku. Vyhoďte zbytečnosti. Bude přehledná a rychlá. Zákazníci to ocení.

13. Pozor na texty umístěny přes obrázek

Pokud nebude dobrý kontrast bude to ošklivé a nečitelné. Doba responzívnych webů, které přizpůsobují svou velikost obrazovce, dělá psaní textů přes obrázek ještě větší výzvou. Pokud si myslíte, že to obejdete tak, že text do obrázku vložíte v nějakém kreslicím programu a nahrajete to tam celé jako obrázek, zase špatně. Na mobilu se také text zmenší jako obrázek, a bude to nečitelné. Pokud si to chcete zjednodušit vyhněte se textem psaným přes obrázky zcela, nebo si to dejte udělat někomu, kdo ví co dělá.

Cokoli z těchto chyb Vás může připravit o zákazníka. A zákazníci se rovnají peníze. Náprava některých z těchto chyb Vás bude stát relativně hodně času, pokud nejste zběhlí v tvorbě webů. Váš čas jsou peníze. Chybám se snažte raději vyhnout jako jejich napravovat. Nebo svěřte vlastní web, někomu, kdo ví co dělá a nechte celé tyto starosti na nich!

Niečo o nás

Ďakujeme, že čítate naše články, ak práve rozmýšľate nad novou webstránkou, ozvite sa nám, poradíme Vám a spravíme grafický návrh zdarma.

Návrh dizajnu zdarma

Uvažujete nad novým webom, alebo plánujete modernizáciu starého?

Využite našu akciu, vypracujeme Vám návrh dizajnu zadarmo.