Jedna z nejvíce kladených otázek od našich klientů je, zda ho umíme dostat na první místo v Googlu. Dá se to tedy nebo ne? Co to vlastně je optimalizace pro vyhledávače a jak přesně funguje? Jaké typy SEO známe? Prozradíme i různé techniky, jako SEO rozvíjet a jak získávat cenné zpětné linky na váš web.

Nikdo nechce platit zbytečně za reklamu, když existuje i jiná cesta jak se dobře umístit ve výsledcích Google. V tomto článku najdete ověřené návody jak zlepšit svou pozici ve vyhledávání a nasměrovat více návštěvníků na svůj web.

Jak funguje první pozice na Google

Když si otevřete Google.sk, vidíte tam jen vyhledávací okno a dvě tlačítka: „Hledat Googlem“ a „Zkusím štěstí“. To je první stránka a tam vás neví dostat nikdo.

K tomu abyste se mohli zobrazit ve vyhledávání musí zadat klient nějaké slova do vyhledávacího okna, tato slova se jmenují klíčová slova. Optimalizace pro vyhledávače tzv. SEO je metoda, postup nebo systém, kterým se snaží různé webstránky zobrazovat co nejvýše ve vyhledávání na konkrétní klíčová slova.

Pokud chcete, abyste byli první, když někdo dá do Googlu název vaší firmy, je to poměrně snadné, pokud vaše firma nemá tuctový název, Google najde vás a nedělá okolo toho velkou vědu.

Totéž platí, pokud poskytujete nějakou jedinečnou službu v konkrétním okrese a nemáte konkurenci, například na klíčové slovo burgry Brno vyhledá Google plno výsledků a SEO je potřeba, no burgry Podevsí už nemá mnoho konkurence a SEO by bolo zbytečné.

U produktů prodávaných přes e-shop je úplně jiná situace. Tam konkurence existuje a Google zobrazuje konkurenci podle toho jak uzná za vhodné. Stejně zobrazuje na vrchu vyhledávání a po bocích placenou reklamu. Reklama zobrazuje konkurenční stránky, často i ty, které jsou první ve vyhledávání.

Garantovaná pozice

Ani velký e-shop jako Alza není první na vše co prodává, soutěží s ostatními.

Garantovat první pozici nemůže nikdo. Kdo ji garantuje, tak neví počítat, nebo využívá pouze nevědomost klienta. Proč? Protože na hlavní stránce Google je pouze omezený počet míst a první místo patří té nejdůležitější stránce podle tajných vzorců Google.

Vzorce jsou tajné, protože kdyby nebyly, tak každý kdo si umíní a zjistí jak to funguje by byl automaticky první. Ale každý nemůže být první, protože první může být jen jeden.

Obchodníci se SEO, kteří tvrdí, že vás dostanou na první místo pěkně zpívají, když ptáčka lapají. Dostat se na první stranu je mnohem jednodušší se SEO, ale také to nemůže nikdo garantovat.

Kdyby to bylo jednoznačné a dalo by se to snadno ošidit, tak by Google nikdo již nepoužíval, protože první stránka by byla plná spekulantů a lidem by se už nechtělo Google používat, protože by to nebylo užitečné.

Algoritmy a tajné vzorce

Jak to tedy Google dělá, že na vrchu jsou vždy ty nejlepší výsledky? Podle různých zdrojů jsou to kombinace relevantnosti textů na stránce v souvislosti s tím, co jste zadali do vyhledávání. Další faktory jsou počet linků z jiných stránek na vaši stránku, kvalita vašeho webu jako celku, gramatika, rychlost stránky, geografická poloha vůči návštěvníkovi, který právě vyhledává a podobně.

Tyto vzorce se stále mění a vylepšují, nejlepší je proto tvořit kvalitní a pravdivý obsah a pokud se k vám někdo z Google dostane, tak víte, že jste udělali něco správně.

Být první není snadné ani s penězi na reklamu. Pokud máte mnoho konkurence, tak soutěžíte o první místo v tzv. aukci. Kdo nabídne přes Google Ads více za klik, ten se zobrazuje výše na zadané klíčové slovo nebo frázi (to je to, co návštěvník zadá do vyhledávání).

Pokud prodáváte iPhone, tak soutěžíte s množstvím obchodníků, pokud prodáváte své výrobky pouze v jednom okrese a nemáte konkurenci, první můžete být téměř zdarma, s dobře nastavenou stránkou zcela zdarma.

Jak na SEO v praxi

Chcete být dobře umístění v Googlu, nechcete za to platit a máte chuť a trochu času na optimalizaci? Toto jsou pravidla, která jsme úspěšně otestovali v praxi a mohou vám pomoci posunout stránky ve vyhledávání.

Linkování, citace, kvalita zpětných odkazů

Odkaz, link, citace vnímejte v tomto článku jako stejnou věc, jedna stránka odkazuje linkem na jinou stránku.

Ve vědecké výzkumné činnosti jsou citace důležitý faktor, který posuzuje kvalitu vědecké práce. Pokud máte mnoho citací v renomovaných zahraničních vědeckých časopisech, tak vědecká komunita považuje váš výzkum za kvalitní. Zda je to fér nebo ne, o tom nebudeme diskutovat, podobně funguje i Google.

Pokud Google vidí, že v poslední době začalo na vaši stránku odkazovat mnoho jiných dobře hodnocených webových stránek, považuje to za velmi důležitý faktor a v jeho vzorci je to jedna proměnná (pouze Google nechce říct, jakou váhu ta proměnná má).

Pokud na vaši stránku odkazuje málo stránek, nebo žádná, je to jasný signál, jste nezajímavý pro webovou komunitu. I tak můžete být první ve výsledcích vyhledávání. Dosáhnete to tak, že budete mít obsah, který nikdo jiný na stránce nemá ten váš jedinečný obsah někdo začne hledat, Google to najde pouze u vás – jste první, gratulace.

O tom zda odkazy z pochybných stránek, katalogů a diskusních příspěvků mohou snížit váš page rank se vedou těžké debaty, roky zkušeností však říkají, že nemohou. Hlavní důvod proč si to myslíme? Google vás přece nemůže jen tak penalizovat za věci, které nemáte pod kontrolou. Co kdyby vás konkurence nalinkovla z nekvalitních stránek? Jediná rada, neztrácejte čas získáváním linků z nekvalitních stránek, ale pokud je již máte, nebojte se, neuškodí vám.

Jako linkovat, není link jako link

Pro příklad si vezměme následující linky, aby to bylo srozumitelnější:

Klasický https://www.mojewebstranka.cz, z textu Mojewebstranka.cz, na klíčové slovo Najlepší webdesign v České republice.

Rozdíl je pro Google velký, každý link mu dává jiný signál a má jinou váhu v jeho vzorci. Klasický link je jen link na stránku, nic víc, málo bodů. Link z textu, který má v názvu webovou stránku je trošku lepší link, přiřazuje nějaké klíčové slovo ke konkrétní webové adrese, ale stále málo bodů. Link na klíčové slovo nebo frázi však přináší největší hodnotu v SEO. Pokud by mnoho stránek odkazovalo z nějakou frází na vaši stránku, tak Google zvyšuje vaše umístění ve vyhledávání na danou frázi = klíčové slovo. Toto definitivně funguje, máme to odzkoušené, čím kvalitnější stránka na vás takto odkazuje, tím lépe.

Mnoho top placených SEO firem používá tuto techniku ​​tak, že za zlevněné ceny nakupují PR články v médiích, které mají dobrou reputaci. Z těchto článků linkují jeden až dva dobře promyšlené linky na web svého klienta.

Když Google nejblíže naindexuje takový PR článek, tak přidá hodně bodů klientovy stránce a určí na ty klíčová slova linkovánému webu větší váhu ve svém tajném vzorci.

Relevance, automatická inteligence, statistiky

Google se nenechá jen tak oklamat množstvím zpětných linků na jednu stránku. Dávno zjistili, že existují různé Blackhat (porušující pravidla) a Whitehat (neporušují pravidla, ale jsou na hraně) techniky, jak toto oklamat. Vynalézaví lidé se navzájem linkovali, vytvářeli linkovací farmy, linky se kupovali, roboty spamovali diskusní fóra, kde linkovali na různé weby, to už dávno nefunguje.

Relevance je nyní asi stejně důležitý faktor jako linkování, relevance je poměr, jakým lidé reagují na vaše stránky ve výsledcích vyhledávání. Pokud se na vaši stránku prokliknou, tak Google sleduje, zda se vrátíte pak zpět na Google a hledáte totéž, nebo jste na původní stránce našli vše co jste hledali.

Hledáte návod, jak správně nabíjíte baterie do auta. Mnoho článků, mnoho blogů, mnoho obchodníků o tom píše. Pokud jste o tom právě napsali článek a Google vyhodnotí, že po přečtení vašeho článku se už lidé nevracejí se stejným problémem, gratulujeme, váš článek raketově roste směrem nahoru ve výsledcích vyhledávání.

Jak to Google dělá. Jednoduše, sleduje návraty na stránku vyhledávání, automatická inteligence vyhodnocuje určité vzorce chování, průběžně stránky boduje.

Trending

Velmi podobná věc jako relevance, zde však Google hodnotí spíše aktuální čerstvé články a zobrazuje na vrchu vyhledávání obsah, který časem ztratí svou popularitu. Příkladem jsou články z médií, které mají dnešní datum, nebo stránky, které jsou aktuálně virální sdíleny na sociálních médiích a proto Google nemusí přemýšlet, automaticky ví, že patří na vrch.

Příklad 1: Hokejisté včera vyhráli důležitý zápas, někdo hledá slovo hokej, první co se zobrazí jsou čerstvé výsledky z renomovaných sportovních novin.

Příklad 2: Sledovaný politik vydal nějaké „populární“ prohlášení a všichni to sdílejí, pokud někdo zadá do vyhledávání jeho jméno nebo politickou stranu, toto prohlášení se zobrazuje jako první.

Příklad 3: Váš oblíbený hudební festival končí zítra, svou účast sdílel na svém Facebooku nějaký TOP zpěvák a všechna média linkujou festival v rubrice kultura. Zadáte název festivalu do Google, nezobrazí se však hlavní stránka festivalu, ale článek o účasti toho TOP zpěváka.

Při trendingu Google posuzuje také relevanci, to znamená, že pokud se více kliká na třetí pozici, zanedlouho třetí pozice bude už druhá a takto se postupně upravuje pořadí výsledků ve vyhledávání. Je to živý mechanismus, pokud chcete aktivně dělat SEO, neustále musíte na svém obsahu pracovat, nebo tvořit nový.

Kvalita obsahu, co to znamená?

Mnoho SEO návodů hovoří o kvalitě obsahu. Co je to tedy kvalitní obsah? Kvalitní obsah má být v první řadě originální, ucelený, užitečný.

Jak tedy Googlebot, robot od Google, který skenuje vaši stránku zjistí, zda máte obsah kvalitní?

Relevance, relevance, relevance. Pokud lidé na vaší stránce zůstávají dlouho a nevracejí se hledat totéž zpět na Google, myslí si, že máte kvalitní obsah. Pokud z 10 prvních výsledků statisticky nejvíce lidí klikne na ten váš, posunete se časem výše.

Google prozradil, že hodnotí i gramatiku, ale to asi není velký faktor, protože na prvním místě se často nacházejí články s četnými gramatickými chybami.

Kromě gramatiky Google sleduje i barvy na stránce a použitelnost stránky. Pokud máte modrý text na světlo-žlutém pozadí, tak Google si udělá svou matematiku a zjistí, že váš text je obtížně čitelný, neboť kontrast mezi pozadím a písmem je malý.

Použitelnost stránky má strašně mnoho faktorů, malé nečitelné písmena, špatná nebo chybějící mobilní verze, tlačítka s malým odstupem od sebe, chybějící nebo špatně udělána navigace. Pokud používáte WordPress a máte nainstalovanou nějakou seriózní téma, tak s tímto nebudete mít většinou problém.

Nové a staré techniky SEO

SEO tady je už dlouho, Google se vyvíjí obrovskou rychlostí a své vzorce mu pomáhá ladit automatická inteligence, mnoho starých návodů na internetu dokola opakuje deset let staré techniky, autoři od sebe navzájem kopírují neověřené bludy, které jsou dnes zcela irelevantní.

Pokud nemáte čas na zbytečné experimenty, poučte se a neztrácejte svou energii starými technikami, Google umí ocenit moderní SEO.

Plánování SEO

Identifikujte svá klíčová slova

V první části je vysvětleno, jak funguje Google a důležitost klíčového slova. Pokud jedete plánovat SEO, potřebujete si vybrat, na která klíčová slova chcete, aby se vaše stránka zobrazovala.

Získejte linky na svou stránku

Zajistěte, aby jiné stránky odkazovaly na vaši stránku, ideálně z textu, kde klíčová slova budou obsahovat link na váš web.

Kvalitní obsah

Na vaší stránce zveřejněte obsah, který je kvalitní, užitečný, ověřený. Pokud prodáváte produkt, dejte si námahu ho dobře popsat, přidat k němu obrázky nebo hodnocení. Pokud poskytujete služby, rozepište rozsah služeb, zveřejněte cenu, dejte lidem důvod nevrátit se na Google a hledat dál. Nekopírujte texty od výrobce, jinak nejste originální, ale zaručeně se váš web bude zobrazovat pod výsledky výrobce, protože Google ví, že tytéž texty tam byly spíše z jiného zdroje.

On Page SEO

Co je to On Page SEO? Úkony, které děláte u vás na stránce a máte je 100% pod kontrolou SEO komunita nazývá „on site“, což znamená v překladu z angličtiny SEO na stránce.

Titulka a popis

Titulka, Popis = Title, Description v HTML meta popise

Mezi úkony na stránce se počítají nastavení Názvu a Popisu stránky nebo článku. Každý dobrý redakční systém vám umožňuje tyto věci nastavovat pro každou stránku individuálně název a popis.

Název a popis jsou signál, co byste chtěli by, aby Google zobrazil ve výsledcích vyhledávání, kdy bude zobrazovat tu vaši konkrétní stránku. Někdy to Google respektuje, ale někdy zobrazí namísto vašeho popisu jiný text. Hlavně pokud návštěvník hledá něco, co se nenachází přímo v popisu.

Open Graph protocol

S nastavením Open Graph máte možnost kontrolovat, co se stane, když někdo sdílí vaše stránky například na sociální média. Normálně to funguje tak, že pokud kliknete na článku sdílet na Facebooku, tak si Facebook sám najde na stránce nějaký obrázek, sám vybere co dá do popisu a vygeneruje sdílející dialog.

S Open Graph si pro každou stránku můžete nastavit, který obrázek má být ten na sdílení, co má být nadpis a popis sdíleného příspěvku. Všechny moderní weby a redakční systémy se dají nastavit tak, že si open graph naklikáte při nové stránce nebo článku.

Na klíčová slova se v HTML vy … ite

Klíčová slova v meta popise byla kdysi důležitý faktor, mnoho lidí je přidává i dnes i přes doporučení Googlu nedělat to, opravdu to není nutné. Viz 10 prvních stránek v Googlu na nějaké populární klíčové slovo, žádná ze stránek nebude mít zadaná klíčová slova v meta popisu, to musí stačit jako důkaz, že meta klíčová slova jsou historie.

Off Page SEO

Opak On Page, toto je už mimo vašich rukou. Do Off Page SEO patří získávání linků z jiných stránek na tu vaši, propagace vaší stránky na vašich sociálních médiích a profilech influencerů, Guest Blogging, a podobně. Všechno je to hlavně o linku na váš web.

Jako kreativně a efektivně získávat linky na svou stránku

Jak jsme již zmínili, linky z jiných stránek na vaši jsou jeden z nejdůležitějších faktorů, které určují autoritu vaší stránky a ovlivňují vaši pozici ve vyhledávání. Tyto linky se někdy nazývají odkaz, zpětný odkaz, backlink, referral a podobně a metoda získávání linků se nazývá LinkBuilding.

Lokální linky

Přidejte svoji stránku do všech lokálních katalogů stránek. Je jich plno. Lokální linky můžete získat i tak, že se přidáte do různých seznamů firem, požádáte webmastra vaší obecní / městské webstránky, aby vás přidal.

Tematické linky

Liky na vaši stránku, které směřují ze stránek věnujícím se tématu vašeho webu jsou hodnotnější. Pokud máte firmu na výrobu čokolády, tak linky z gastro časopisu nebo blogu na téma dezertů budou pro vás hodnotnější, jak z katalogu strojírenských firem.

Blogeři, influenceři, sociální média

Dnes je mnoho blogerů, kteří mají úspěšné weby se slušnou návštěvností a linky z jejich stránek mohou pomoci stejně dobře jako placený link z PR článku v renomovaném deníku. Hlavně pokud PR článek zmizí časem někde v archivu a blogerova stránka je více příbuzná tématu vašeho webu jako obecné denní noviny.

Influenceři jsou momentálně populární, ale hodnotné linky získáte hlavně přes jejich blogy. Z Instagramu se linkovat nedá,zpětné linky z Facebooku a Twitteru jsou nízko hodnoceny.

Jak přesvědčit majitele nějaké stránky, aby na vás linkoval?

Ozvěte se jim, nic za to nedáte, pokud vaše stránka nabízí něco užitečné, lidé jsou obecně otevření vás nalinkovat ochotně a zdarma.

Ego bait je anglický výraz pro hru na ego, používá se, když chcete namluvit někoho, aby linkoval na vaši stránku tím, že ho osobně nebo jeho firmu vzpomenete ve vašem článku. On si pak může na stránku zveřejnit Napsali o nás nebo se s tím pochlubit na např. na sociálních médiích.

Oprava nefunkčních linků, pracná metoda, kde hledáte ručně nebo pomocí SEO nástrojů na cizích stránkách linky na zastaralé nebo nefunkční weby a snažíte se přesvědčit majitele, aby nefunkční link vyměnili za link na váš web.

Vyvarujte se automatem, nenaleťte spekulantům

Často lákavá metoda je na zahraničních stránkách nebo od lokálních spekulantů zakoupit SEO balíček, ve kterém slibují stovky až tisíce linků na váš web za rozumný poplatek.

Netřeba na to nenaletět, v nejlepšími vám vygenerují pár málo kvalitních linků, které Google bude zcela ignorovat. V tom horšímu případě se dostanete do problémů, protože vás zaregistrují na stránky, které zveřejní vaše kontakty do odpadních katalogů. Problém je, že tyto katalogy si nechají automaticky nahrát kontakty zdarma, ale výmaz nebo úprava je za poplatek. Tak bude potom svítit vaše staré telefonní číslo nebo email někde na webu ještě o deset let později a pokud nezaplatíte výpalné, tak to nezmažou. Nejen to, ale když zjistí, že jste ochotni platit, každý z těchto spekulantů má jiné katalogy, kde vás přidá také a bude vám posílat nabídky už věčně. Pokud jste v těchto katalozích, raději je ignorujte, Google i tak už většinu z nich odhalil a ignoruje je.

Kolik stojí profesionální SEO?

Dobré a rychlé SEO stojí hodně.

On-Page SEO je u nás zdarma

S MojeWebstranka.cz máte On-page SEO zcela zdarma, nainstalujeme vám velmi kvalitní a ověřené nástroje a nastavíme web tak, aby všechny parametry pro SEO byly ve váš prospěch. Při každé stránce můžete nastavovat základní SEO jako název a popis stránky, Open Graph pro sociální média, rich snipplets pro se produkty v eshopu nastavují automaticky, vypnout stránku z indexu je jednoduché a dá se i po jednom a manuálně. Automaticky nastavíme kanonickou verzi URL, abyste si omylem nevygenerovali duplicitní obsah.

Off-page SEO

To je ta pracná část. Co se dá zdarma? S důkladným plánem se dá dosáhnout celkem dobrého výsledku už do 6 měsíců.

Google se snaží nové stránky brát s rezervou, počkat si, zda to nejsou spekulanti. Pokud však vaše stránka nabere trend a bude se sdílet, začnou na ni linkovat vlivní influenceři a stránky s vysokou autoritou, viděli jsme i 4-denní růst na první místo na konkrétní klíčové slovo. To lze pouze z autoritativních stránek, kde Google zaregistruje link okamžitě, neboť je skenuje každý den a považuje za super autoritu.

Zdarma není nic, třeba si vyhradit spoustu času, plánovat, správně si vybírat klíčová slova, zjistit které se hledají a které ne, abyste si vybrali správně a nevěnovali se budování linků na slova, která nikdo nehledá. Zda někdo hledá slova lze zjistit v Keyword Plannerovi v Google Ads.

Můžete odhadnout trend, který přijde o měsíc a pokud máte štěstí a dobrý obsah, tak vás nesesadí z prvního místa ani silnější hráč.

Placené SEO, které má opravdu dobré výsledky

Spolupracovali jsme s několika agenturami, které dělaly kvalitní a dobré SEO. Nejlevnější z nich účtovala klientovi 16 000 Kč měsíčně s minimálním kontraktem na 12 měsíců. I tak negarantují, že budete první, ale budou se snažit. Tehdy poznáte, že to je aspoň trochu seriózní agentura.

Nejprve se nám to zdálo hodně, klient jim dal více než nám zaplatil za samotnou stránku, ale když jsme zjistili, co to je za práce, tak jsme uznali, že cena je přiměřená.

Agentury v podstatě používají WhiteHat techniky, kterými honí linky na klientovu webstránku.

Znají se s novináři, mají nakoupené množstevní slevy na PR články od renomovaných deníků a týdeníků, znají blogery, kontaktují za vás majitelů různých stránek a podobně.

Je to manuální práce, která sestává z plánování, průzkumu klíčových slov na které se klient chce zobrazovat, psaní originálních článků, oslovování médií, udržování vztahů s blogery a influencermi, kopec telefonování a vyjednávání s majiteli úspěšných webů.

Některé agentury dělají i GreyHat techniky, to je taková technika mezi WhiteHat a BlackHat, je zcela na hraně a dlouhodobě se nemusí vyplatit. Tam se řadí tvoření umělých hodnocení, přidávání linků na diskusní fóra, přidávání linků na uměle vytvořené webstránky pouze za tímto účelem a kupování linků od různých „zprostředkovatelů“. Tam varujeme všechny, které pokouší rychlý zisk, nedělejte to! Budou vám tvrdit, že je to všechno legální a OK, ale pravdou je, že Google není hloupý, pokud se najednou objeví dvě stě linků v různých diskusích na stránku, která existuje pouze měsíc, je to podezřelé.

MojeWebstránka.cz nedělá Off-page SEO, pokud máte zájem o kontakty na osvědčené agentury, zavolejte nám, doporučíme vás.

Spíše vám však doporučujeme tvořit kvalitní obsah, na který budou lidé rádi a zdarma linkovat. Dávejte si dobré popisy na své produkty a služby. Řešte lidem problémy, investujte svůj čas moudře.

Kdy se SEO nevyplatí a lepší je koupit si reklamu

Sami si raději platíme dobře cílenou reklamu, protože SEO má omezené možnosti. Na SEO vám přijde ten, kdo hledá něco, co vaše stránka obsahuje. Pokud chcete, aby na vaši stránku přišli všichni lidé, kteří právě uvažují nad vašim produktem, SEO nepomůže a je často bezpředmětné.

Zvažte kolik stojí váš čas. Podle toho kolik je vaše přepočítána hodinová mzda, nebo hodinová mzda vašich zaměstnanců si snadno uděláte správný výpočet. K tomu abyste dostali 1000 lidí měsíčně na stránku pomocí SEO strávíte například 70 – 700 hodin, což je 9 dní – tři měsíce pracovní doby jednoho člověka. Výsledek záleží i na poptávce, někdo pracuje v byznysu, kde 1000 lidí na stránce je úspěch a ještě i vydělá, někdo v byznysu, kde 1000 lidí na stránce nevydělá ani na kávu po přepočítání návratnosti konverze z návštěvníka na klienta.

Některé služby a výrobky lidé opravdu hledají denně a v masách, tam se vyplatí SEO více než jestli jste v byznysu, kde vyrábíte ložiska do turbíny pro větrné elektrárny.

Napište nám své zkušenosti a postřehy ohledně SEO

Komentujte, sdílejte, opravujte nás.

Neco o nás

Děkujeme, že čtete naše články, pokud právě přemýšlíte nad novou webstránkou, ozvěte se nám, poradíme Vám a uděláme grafický návrh zdarma.

Naše nabídka

vítejte na MojeWebstránka.cz

Web

  • Rychlé a pěkné webstránky
  • E-shopy s platbou kartou
  • Hosting, doména, e-mail
  • Správa obsahu stránek

Marketing

  • E-mail marketing
  • Správa PPC kampaní
  • Správa sociálních sítí

Návrh designu zdarma

Uvažujete nad novým webem nebo plánujete modernizaci starého?

Využijte naši akci, vypracujeme Vám návrh designu zdarma.

Share This

Pokračováním užívání této stránky souhlasíte s použitím cookies. více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít